mandag 30. juli 2012

Alexander Rybak & Carola - Främling/Fairytale / I'll Be There [Allsang p...

Årets siste ÀLLSANG på GRENSEN`går av stabelen onsdag 1august for denne sesongen..Et fantastisk TV-program med underholdning for alle i alle aldersgrupper!!!Vi har vel latt oss rive med både i allsang og rytmer,og mange gode minner har strømmet på gjennom alle de ulike gjesteartistene og opptredende vi har blitt beriket med....Personlig liker jeg veldig godt dette innslaget av Carola og Alexander,det sprudler av god energi og ekte sangglede....Festlig også,at Fredriksten Festning blir tatt i bruk på denne måten..Som lita jente og i oppveksten,trente jeg i Fredriksten Festning 3dg i uken,gjennom Halden Idrettslag...Skjønte det vel ikke akkuratt da,hvor priviligert man var av å få trene og utvikle seg i slike herlige historiske naturopplevelser,innpakket med så mye kultur og historie,det skjønner man ihvertfall nå!!!!!Jeg håper virkelig dette TV-programmet vil fortsette i flere år fremover,og skal gjøre mitt beste for å promotere programet..Er man Haldenser ER MAN HALDENSER!!!!!!!!!
Så kjære,har du vurdert å gå til onsdag,mååååååååååå du inderlig gjøre dette...Jeg selv skal dit,sammen med Elisabeth Bettan og flere andre..SHOWGILS kommer,med et forrykende SHOW,girlspower i frekke rytmer og kostymer.......
Bettan har gjennom flere år vært en nær venn,og en reservemamma til min datter Charlotte...De passer sammen som `HÅND I HANSKE`,og berriker hverandre gjennom ekte kjærlighet og omsorg...
TILLYKKE BETTAN med deres nye SHOWGIRLSopptreden denne sesongen..I`M LOOKING FORWARD MY FRIEND

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar