tirsdag 10. juli 2012

THE QUIN OF ST.TROPEZ

I 40 år har Edna Falao med mann og familie drevet sin innholdsrike restaurang på strandlinjen i St.Tropez...Oversatt til norsk,heter restaurangen Krabben...
Riktig nok er det flere som må krabbe hjem,heheheeee-ikke bare på grunn av de overfylte herlige rettene,men også pga av Edna`s spesialdrinker,passer navnet perfekt.Fra gammelt av,da de kjøpte stedet,var det en helt spesiell krabbesort som èide stedet`,så navnet har alltid passet og vil alltid ha sin misjon og mening...
Jeg var så heldig å få være bli invitert dit ifjor,for en 3-4dg tur,før jeg var hjemreiseklar hadde 3,5 uker godt plutselig.....Slik er Edna,hennes nærvær smitter og jeg lot meg overtale,hmmmmmm kanskje jeg også krabbet noen ganger!!!!!!
Vi traff mange herlige mennesker,alt fra nordmenn,jublianter,sheiker og en Prins fra Italia,for å nevne noen...Vi snakket med Birgitte Bardot,meget stor glede forøvrig,besøkte Edna`s mann sin grav,og fikk kjenne på den sterke kjærligheten de to har til hverandre,besøkte kjente Beachrestauranger,hadde personlig sanger i Charles,var på alle mulige disko,og så solen både gå ned og opp...Edna er en duracel,batteriene er full ladet 24timer i døgnet.
Må bare få si,at er dere eller skal dere til St,Tropez-måååååååååååååååååå dere absolutt besøke restaurangen hennes.Jeg kan love det blir et ninnerikt treff...
Du har jammen fått det til Edna,GRATULERER og masse lykke og hell over din beskeftligelse...Jeg kommer plutselig tilbake kjære,hold KRABBA klar-`tog du han!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar