onsdag 11. juli 2012

Fumi Desalu-Vold

Her har vi vakre Fumi,et herliiiiiiiiiiig bekjentskap,vi traff hverandre på MISS WORLD,Norway-å fant tonen direkte!!Hun hadde vært kunde i L.V-butikken flere ganger,hvor hun hadde blitt ekspedert av min datter Julie Victoria..Da vi møtte henne,kom hun løpende bort å slang seg rundt halsen på Julie Victoria og klemte og kysset henne hardt og leeeeeeeeeeeng..Vi måtte le-dette var ekte kjærlighet!!!!!!!! Artig,men vi måtte diskutere både at jeg var moren hennes,og at datteren min ikke kunne adopteres,hehe...Hun bare elsket oss!
Hun har sitt eget T.V-show,og plutselig ble vi intervjuet på direkten,noe som skal sendes til mange tusen hjem..KJEMPEGØY,og engelsken gikk perfekt!!!Ikke noe svorks denne gangen nei...

Fumi har International Fashion correspondent to Norway,studerte Marketing/advertising på Richmond,
The American International University in London,så hun er en belærd,dyktig og målbevist dame.
Snakk om vakker,og meget bereist...
Hun kjenner de STORE og VIKTIGE,og også Julie Victoria og mamsen meg,det er jeg jo litt stolt av da....
MISS WORLD,Norway var et artig innslag,og spennende og gøy å se en slik konkurranse..Alle finalistene var kjempesøte og vakre,hver på sin måte.
Det ble en verdig vinner!!!
Vi satt på juryie-bordet,og snakket både med stylister og designere,er man åpen for nye kontakter-kommer de fortere enn man aner!!!!!Det var mange forskjellige og fremadstormende karakterer der,så vi hadde en vellykket aften og maaaaaaaaaaaange nye viktige kontakter....
SÅ-I`M ON WAY,HURRAY
Hugs and kisses to you Fumi,we keep in touch my sweatheart

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar