tirsdag 31. juli 2012

Bobbysocks - Thank You (2010)

Med stor forventning og glede,setter jeg kursen med jentene mine,min sønn og kjæreste kursen mot Fredriksten Festning i Halden by onsdag 1august.....Vi er personlig invitert med min skjønne venninne Elisabeth,som jeg kaller henne,til å feire kveldens siste ALLSANG PÅ GRENSEN.....
En fantastisk opplevelse jeg gleder meg vilt og hemningsløst til......................................
Jeg er stolt av barndomsbyen min,og vet det bor mye ressurser og talenter,egeninnsats og mot i de mange tusenvis av iherdige ildsjeler som får dette programmet til å funke `år på år!`......
La oss sette publikumsrekord 1agust,la oss vise vårt engasjement for slike nære tiltak,og la dette få leve gjennom tiår...Vi fylles av så mange ulike underholdningsformer,så kjemp for dette,her er det trygt,enkelt og sosialt,alle passer inn,hjerterommet er stort,og samholdet bidrar til et bedre fellesskap!!!!

2 kommentarer:

  1. Nå har jeg åpnet opp for komentarer kjære,så nå gleder jeg meg til `tilbakemeldinger,ønsker til min blogg`fra deg....stor varm kjærlighetsklem Siw Beathe

    SvarSlett
  2. Så flott og spennende blogg du har! Stå på!

    SvarSlett