torsdag 26. juli 2012

The Princess of the house

Without comments.....Her ser dere Fru Laila Rønsen,sexy,sprek og utrolig innvendig utvendig SKJØNN....Dette er en fantastisk nær venn,vi kan både gråte og le sammen...Hunhar vært en utrolig støttespilller i mine 3 siste år,og vennskapet har utviklet seg til et familiebånd......Vi vil alltid holde sammen,i tykt og tynt.....Sammen er vi dynamitt,og vi har igangsatt store planer om vår egen business.Vi har alt som trengs for å lykkes,så nå er det bare litt organisering og strukturert arbeide som gjennstår!!!Jeg vil informere dere nærmere,og gleder meg til å gi min kunnskap og hjelp til deg kjære kunde.......
Gjennon min sykdomsperiode,utviklet jeg et sinnsykt klart bilde,på at alt er MULIG....Vi er alle,kun noen hjerneprogrammeringer unna alle sammen...Du vet,hjernen er på lik linje med alle indre organer, levende og klar for utvikling.......
Laila og jeg skal gjøre vårt beste og ytterste for at du vil trives,og kjenne deg HELT SPESIELL.
Nå har jeg fått hvert hos mine herlige venner,Laila og Dag Rønsen,gjennom nesten hele sommeren,de er helt utrolige!!!!!!
Jentene mine har fått seg større familie,og herretter TANTE Laila og ONKEL Dag.....
FRIENDS FOREVER,big thank`s big Love

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar