mandag 30. juli 2012

Sissel Kyrkjebø & Carola Häggkvist

Sissel Kyrkjebø og jeg har bodd i samme nabolag gjennom det siste året..Hun har en skjønn væremåte,og en forsiktig fremtoning i lokalsamfunnet......Vi har møttes over hundeluft-turer,og også gjennom jogging på Bygdøy,i Guds frie herlige natur!!!!!Snart går min ferd tilbake til Østfold,og blant mange kjære hverdagslige opplevelser,vil ditt beskjedne søte smil,og din varme bli husket kjære Sissel..Jeg ønsker deg alt godt,både med barn,mann og hund,og lykkeønskninger over din karriere!!!!!Denne sangen VELKOMMEN HJEM,er en hjertesang til mine barn og nære venner,hos meg er døren og hjertedøren til mine ekte nære,alltid ÅPEN......
Det er viktig å være åpen,for de rette og det rette,da kan mennesker og relasjoner få vokse og gro,og fremelske DET RETTE HJEM.......HOME SWEET HOME

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar