torsdag 26. juli 2012

VOFFESGULLENE MINE

Her ser dere gata`s skrekk..Mine tre voffsegull,Bentley,Bella og Bexi......Forøvrig kaller jeg de B-GJENGEN...Ikke at noen blir redd for de,neida bare at de er så søte og avhengige av hverandre,skal den ene sove,kommer de to andre fort etter..Skal den andre lukte og tisse,ja da må seff alle tre gjøre det!!!!.Bella har fått ny kjole,noe hun er veeeeldig stolt av,Jentene mine og jeg hadde kun et ærende på Sandvika Storsenter,nemlig å finne drømmekjolen til Bella....De er alle tre `Julibarna mine`,så gaver må de jo få.......Vi skal feire ekstra med kottelettbein ikveld,-neida-de er ikke bortskjemte assa....
Her ser dere de på besøk hos Silje og Unn Karlstad,behandlingen ser bra ut,og tror sofaen fort ble deres.Det er lett å bli ìn LOVE`with my dogs....Betingelsesløs kjærlighet,ja la oss lære av hundene...Gratulerer med dagen Bentley 7år,Bella 5år og Bexi 4år......Happy Birthday to all of you,my goldheart`s..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar